Friday 22 June 2012

Takde Idea

Salam Hari Jumaat Semua...

Tgk pada tajuk pun tentu kamu semua dah tahu... mmg aku takde apa nak citer... otak tgh blur... takde idea... 

Disebabkan aku takde idea nak berceloteh... apa kata aku tepek je gambar ni.... layan je la...
 
 Ain... ofismate aku... mmg suka bergambar... nampak je aku nak snap... terus je dia posing... manis tak orangnya? manis kan... hihihi...

ni plak sebahagian staff lelaki ofis aku... 

yaa... kami sememangnya ada pakaian seragam sendiri...
tp sayang.. staf perempuan belum ada pakaian seragamnya.... kan best kalau staff perempuan pun ada gak... takdela aku pening hari2 dok fikir nak pakai baju apa...

Ok.. tu semua adalah gambar pagi tadi ketika kami semua berada dalam meeting room... disebabkan meeting dibuat pada kol 9 pagi.... adalah disediakan breakfast sikit... alhamdulillah rezeki hari Jumaat ...

Ini adalah sebahagian dari rakan2 ofis aku... ada ramai lagi... tp aku takdela nak snap semuanya... cuma yang dok berdekatan ngan aku je... gambar bos plak... aku tak berani laa nak ambik... hehehe.. penakut jugak aku ni kan... kuikuikui..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS