Tuesday 19 June 2012

Jom Serbu Gold Coast Morib

Salam Semua...

Aku hanya nak kasi tau.. skrg ni aku dalam kegeraman....

yaaa.. mmg aku betul2 gerammmmm sgt2... nak tahu sebab apa?..


ni haa.. geram kat benda alah ni... serius wei aku geram.. kenapala ko murah sangat... hahaha... nak je aku tekan button BUY NOW tu.. tapi apakan daya aku tak dapet.. sebab bulan 9 tu aku dah ada planning lain...


Selain water theme park.. setiap unit di Gold Coast Morib ni dilengkapi dengan jacuzzi.. Tengoklaa.. boleh berendam sampai lebam jari jemari tu.. bukan kat bebudak je yang suka.. mak bapak budak pun pasti suka jugakkk!!!... hahaha...

Sekarang ni Streetdeal tgh buat promosi... 72% ko dari harga asalnya RM664... uish... mmg berbaloi2 la.. so kepada sesiapa yang berminat tu... apa lagi... cepat2la korang sambar sebelum kehabisan iye... jgn plak dok menggeramkan diri cam aku ni haa.... hehehe...

NOTA KAKI: Ada baiknya juga aku tak boleh beli.... esya pun masih kecik lagi... masih tak mengerti makna keronokan bermain air... don't worry tahun depan pasti ada lagi... (statement nak sejukkan hati.. huhuhu..)

2 comments:

  1. Mmg menarik sgt2... apa lagi Lya... cepat2 beli sebelum kehabisan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS