Thursday 7 June 2012

Esya 6 Bulan

Alhamdulillah.. semalam 06.06.2012, genaplah usia esya 6 bulan.... 

Perkembangan dia... hmmm... belum tumbuh gigi lagi... dah boleh meniarap... dah boleh buat pusingan 360 darjah.. hahaha... tp serius weh aku risau kalau letak dia kat atas katil.. sekejap je dia leh golek2 dari hujung katil ke hujung katil...

Dah boleh dok dalam walker.. tp tak mau dok lama2... suka main ngan kakak dia.. tp kakak dia tak suka main ngan dia.. hahaha... boleh gitu?...

Suka senyum.. tp susahhh nak dengar suaranya.. penat tau aku agah2... tp senyummmmm je yg ado.... suara nan ado... hehehe... tp kalau ngan si kakak.. mengekek2 plak ek... 

apa lagi ek perkembangan dia... hmmm... nantilah aku fikirkan balik... nmpk sgt aku dah malas nak fikir.. hahaha.... 

oklah.. jom layan gambar dia lak...

foto ni aku snap malam tadi.. tergelap plak.. tak perasan bila plak abah diorg tutup lampu... hahaha...

pastu aku malas nak pegi petik suis lampu balik... belasah je.. golap pun golap la... yang penting aku nak gak snap gambar budak berdua ni... 

ini budak dah pandai nak main... hari2 aku kena fikir nak bagi dia main apa.. sbb kalo hari2 ko bg mainan yg samaaaa je.. dia dah tak heran dah... jeling pun tak kat mainan tu... huhuhu.. 

suka jugak tgk tv... lebih2 lagi time iklan.. mmg khusyuk betul.. time ni aku ada panggil dia.. byk kali tau aku dok panggil... tp jgn ko harapla.. mmg takkan toleh... sedih mak ko ni tau... 


tgk tu.... suke betul kamu iye? mak ko ambik gambar pun ko dah tak heran kan.... iklan tu lagi penting.. kihkihkih..

ok iklan dah habis.. jom sambung main balik... hahaha... 

seronoknya jadi budak2 ni kan... aku suka time2 usia diorang ceggini...gelagat dan keletah diorg yang comel2 tu kdg2 mmg mencuit hati... betul tak?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS