Friday 22 June 2012

Si Dugong Putih Tercalar

Ni citer hari Jumaat lepas...

Sekadar nak kongsi.. Sidugong putih kesayangan kami tu dah tercalar... bukan perbuatan sapa2... ni semua aku jugak punya keje... serius aku tak sedar yang aku dah geselkan en wira pada si dugong putih tu... mmg aku takde dengar bunyi apa2 time aku kuarkan en wira tu.... balik2 keje je.. aku nmpk si dugong putih tu dah tercalar... aku ingatkan hubby aku ada bawak dia ke mana2... relak je hubby aku ckp... "acu toleh tgk kat pintu en wira tu... ada cat putih tak?" bila aku toleh... waa... bila masa plak aku geselkan cik Dugong tu????.... sentap hati aku sekejap... tu pun nasib baiklah hubby tak marah... mgkin dia fikir... kalau marah pun dah tak guna... benda dah jadi... 


yg aku bulatkan tu lah kesan calarnya..

ni plak kesan calar pada en wira... sayang gak ni.. sbb en wira ni baru je hubby aku salinkan cat dia... dah tercalar balik...

Kesayangan kami bersama dengan kesan calar masing2... huhuhu...

NOTA KAKI: Orang kata kalau sayang kereta tercalar ke apa... simpan je kat rumah... tp rasanya dah tak boleh pakai dah kata2 tu... buktinya... kalau dah nak tercalar.. tercalar la jugak... aku punya keje ler tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS