Friday 13 July 2012

McDonalds Chicken Foldover

Salam Semua...

Hahaha... diawal2 entry aku dah tepek gambarnya.... kata penggemar chicken foldover...haruslah kan... 

Promosi ni pun aku baru je tahu lepas aku Blog walking di sini. Nak bgtau gak ni... first time aku masuk ke blog dia.. aku dah tertarik... comel blognya... sama comel ngan tuannya jugak... kebetulan lak nama anaknya dengan nama anak aku hampir2 sama..... eh2.. ni pun nak bgtau gak ke? harussss.... hehehe... 

So semasa aku blog walking ke blog beliau tu... aku terbacala tentang promotion McDonalds Chicken Foldover di entry beliau di sini.  waahhh.. sungguh menarik dan aku pun tertarik...hahaha...

Mgkin ada yang tak tahu... aku sbnrnya mmg penggemar Chicken Foldover dari dulu lagi... so harusla aku antara orang yang paling suka bila McDonalds buat promotion seperti itu... sapa yang tak nak kan... beli 1 percuma 1... tapi promosi ni utk ala carte sahaja... bukan set iye... kang nanti ada yang tersilap info plak... hehehe..

So sesiapa yang nak jugak... bolehlah print kupon tu kat sini

Ok promosi ni start dari 12 July - 25 July 2012 sahaja... apalagi jomla kita pakat2 serbu sebelum kehabisan... hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS