Friday 13 July 2012

Cloth Diapers Baru...

Salam Semua...

Sebenarnya.. citer ni dah seminggu berlalu... disebabkan aku tak sempat... aku simpan je dulu... bukan citer ni saja... ada juga la beberapa citer lain yang nak aku kongsi... tgkla.. kalau aku berkesempatan.. aku citer.. kalau tak... aku simpan je la buat pekasam... nak update blog hari2 tu mmg mustahil la kan... hari ni pun aku sempat update sbb aku tak kuar ofis... selalunya kalau hari jumaat.. mmg jrg2 sgtla aku tak kuar... tp ntahla hari ni aku takde mood nak kuar.. lagipun takde benda yang nak aku cari.. so dok je la dendiam kat ofis ni.. jgn byk songeh... muahahaha....

So kali ni aku nak bercerita pasal cloth diapers plak....

Masa aku blogwalking kat blog It's Umi Journal ni...aku tertarik dengan entry beliau pasal cloth diapers. Entrynya boleh dibaca disini. Kebetulan plak aku mmg tercari2 cloth diapers yang murah2 untuk aku tambahkan koleksi cloth diapers aku tu... dan bagaikan tahu2 je... Cha.. si empunya blog kuarkan entry pasal cloth diapers yang baru dibelinya.... tima kasihlah cha... mmg berbaloi2 la... hehehe...

Bila dia kata FRUGALICIOUS MALL ada buat sale... aku pun apa lagi terus je terjah ke situ... mmg betul mereka tgh buat sale... dan aku bernasib baik salenya belum tamat lagi... last day sale adalah hari Sabtu dan hari yang aku terjah tu adalah hari Jumaat... apalagi aku sambar 10 keping terus... hahaha... benda murah.. haruslah beli banyak terus kan... paling murah yg aku jumpa pun RM16 sekeping.. itupun kena beli sampai 30 keping baru dapat harga RM16 sekeping... ini baru 10 keping dah dpt harga RM15.... mana nak cari lagi kan...

aku order hari jumaat... hari sabtu aku buat bayaran... dan hari isnin aku bagi alamat... hahaha... kesian diorg dapat customer cam aku ni.....

dan hari khamis plak... cloth diapers tu pun sampaila kepada aku ni haa....

cloth diapers di dalam plastik...

bila dah bukak plastiknya... cantik2 colornya... suka2...

Cloth diapers ni semua sudahpun selamat aku pre wash... sbb aku dah tak sabar2 nak bagi kat pengasuh utk dipakaikan kat esya.. dan aku harap lepas ni no more pampers pakai buang lagi dah... terima kasih jugakla pada hubby sbb support usaha aku ni... harap2 impian  aku ni berjaya la iye...

2 comments:

  1. meriah...kita nak collect minky lak.

    ReplyDelete
  2. best tak minky? kalau best.. nanti bgtau ek... akak cam dah jatuh hati pada QQ baby tu.. soft je kainnya.. babysitter ckp pun senang nak cuci...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS