Tuesday 10 July 2012

Hijaucantik 3rd Giveaway

Salam Semua..



Sila Klik banner untuk join...

Hmm.. kali ni aku nak try join giveway SiHijau Cantik Cha. Saja je nak memeriahkan lagi contest ni.. lagipun ini adalah penyertaan aku yang pertama. Sebelum ni aku belum pernah join mana2 contest lagi.. iyela blog aku kan masih baru lagi... masih baby... so faham2 je la iye... hehehe.. 

Giveway ini adalah sempena anniversary beliau yang ke 4.. Happy Anniversary Cha.. Semoga berbahagia selalu di samping suami tersayang.. hehehe..

Antara syarat2 penyertaan ialah wajib jadi follower... bila dah jadi follower tu.. buatlah pula ID sendiri yang dirasakan paling best dan kemudian print Screen lah kotak tersebut....

Sekali bila aku check... alamak.. rupa2nya aku belum jadi follower dia lagi daa.. ayoyo.. apalagi aku terus join jadi follower sihijau cantik ni... tak senonoh betul kan.. hahaha... tapi kalau kamu semua nak tahu blog sihijau cantik ni mmg dah lama aku follow tau... cuma secara tak rasmi sahaja.. skrg ni dah follow secara rasmi dah... hehehe...

dan inilah buktinya...

Petak yang first lagi tuu... nampak sangat aku adalah followers yang terbaru... kihkihkih...

gambar adalah sedikit blur... so inilah detail seperti yang diminta oleh Ch@:

ID: Yatie MS
Name Blog: Qaseh Kami

ok tak cha? hehehe...

1 comment:

  1. oooo... baru nak jadi follower eh. hahaaa... takde halla kak. tujuan soh jadi follower tu selain tambah kawan, boleh juga hendak tahu update terkini GA tu kan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS