Tuesday 3 July 2012

Kebizian tgh Melanda

Salam Semua....

Sekarang ni aku tgh busy sikit... biasalah ofis aku ni ada time2nya dia akan busy sgt2.. dan ada time2 tu dia biasa2 aje... keje tetap ada cuma takdela busy sgt2... tp ada gak time2 tu langsung takde keje.. sampai aku pun boleh naik bosan jadinya...

Tapi untuk masa sekarang ni kami semua tgh busy... tambah plak dah dekat nak puasa.. lepas tu nak raya plak... so kebizian tu bertambah sikit sbb kalau boleh semua job yang masuk sekarang mahu disiapkan sebelum raya nanti dan staff bolehla beraya sakan... hehehe...

Betul la kan... nanti takdela nak pening2 fikir pasal keje lagi... keje tetap keje.. raya tetap raya.. hahaha...

So sepanjang kebizian ni melanda... takdelah hari2 aku update blog aku ni... aku hanya akan update apa yang aku sempat je la iye.. kalau tak.. aku simpan je dulu sampaila aku dah tak busy balik... hahaha....

Ok buat sementara waktu ini.. layankanlah dulu foto kami sekeluarga.. hehehe...


Sekian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS