Friday 11 May 2012

UPSI Konvokesyen

Seperti yang aku bgtau sebelum ni, 09.05.12 adalah hari adik aku konvo selepas 4 tahun kalau tak silap aku la dia belajar kat UPSI... course yg dia ambik ialah  Ijazah Pengajian Malaysia dengan Pendidikan...

Plan asal.. bakal adik ipar kpd adik aku ni nak ikut sekali... tp last minit dia tak jadi ikut.. penat sbb balik keje dah lewat malam.. lagi pulak kitorg nak gerak dari Mantin dlm kol 4 pagi.. so hanya kami berempat je la... hubby aku mmg tak ikut... disebabkan dia cuti.. aku minta dia jaga nurina, anak aku yg sulung.... hahahaha... nak gak aku bagi keje sikit kat laki aku tu... esya, anak aku yg kedua plak, aku bagi kat pengasuh dia a.k.a. jiran aku... sib baiklah dok sebelah rumah je.. main pass ikut tembok je... hahahaha....

So seawal 3.30 pagi ktorg dah bangun, bersiap apa2 yg patut.. ngam2 kol 4 pagi... tunang adik aku ngan mak dia dah sampai... diorg ni lagila awal kot bangun, dari Kuala Pilah plak tu... terharu sgt... terima kasih wan dan makcik... siap2 pass esya kat pengasuh.. peluk cium.. salam bagai... terus ktorg gerak ke Tanjung Malim.. sampai2 kat sana dlm kol 6.00 pagi camtula.. relaks jap kat umah sewa kawan adik aku... dekat kol 7 pagi ktorg kuar menuju ke dewan konvokesyen...

on the way ke dewan konvo UPSI... cool je si iwan ni tau..

hoyeah... dah sampai... 

pin dik... jgn tak pin..


dah lawa dah tu...

 
masih tak puas hati lagi tu... 


<





<




<




<




<



finally



<








<







<








<




taraaaaa.....

terserlah keayuan kamu semua....


<



tapikan......

ehem2... sungguh comel bila kamu berdua...

dan bertambah kecomelan kamu bila bersama bakal mak mertuamu...


tapikan terover kecomelan kamu bila.....




<









<












<











<













<












<













<












<












<






kamu bersama kakakmu..... kah.. kah.. kah... kah...


aduyai...


Sebenarnya kan.. mmg byk gambar masa konvo hari tu.. tp takyahla aku tepek kesemuanya kat sini.. kan termuntah plak korang melihatnya... betul tak?

<

ok ni gambar last utk tatapan korang...

baling... jgn tak baling dik oiiii....

<

<

<

<


seronok plak tgk para graduan dgn ijazah masing2... terasa cam nak sambung belajar baliklaa..... 

dah.... tak yah nak melalut lagi..

ok bye!










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS