Tuesday 8 May 2012

Alhamdulillah

Alhamdulillah, akhirnya blog ini dapat gak aku bina, setelah sekian lama aku pendam utk buat sesuatu yg boleh aku abadikan segala moment2 indah dan pahit manis kehidupan aku sekeluarga. Mmg dah lama sgt aku ingin berblogger cam bloggers yg lain. Tp nak buat camna, aku ni sekejap ada mood, kejap takdo. Dari tahun lepas lagi dah berazam mahu bina satu blog.. tp baru tahun 2012 ni baru tercapai impian tu. Alahai.. harap2 aku taklah berhenti separuh jalan nanti. 
Doa2kan aku iye..  

2 comments:

  1. Welcome to bloggers.. rajin rajin update. .nanti dah 5 tahun baca balik posting yang lepas2 sure ada yang menangis, gelak, senyum sengsorang :)

    ReplyDelete
  2. Thanks... sy masih baru lagi dlm dunia BW ni... masih byk lagi kena belajar... harap2 blog ni jadi diary utk tatapan anak2 sy masa depan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS