Tuesday 8 May 2012

Konvo Adik

Yeay!!! besok aku akan menghadiri konvokesyen adik aku kat UPSI. Tahniah za.. akhirnya konvo gak ko ek.

Adik aku ni mmg dah lama sgt belajar.. umur dah 27, tp baru habis belajar.. nak wat camna.. lepas diploma dulu, punyala susah dia cari kejer.. last2 minta UPSI, dapat.. harusla sambung belajar balik.

Besok cuma aku, tunangnya, bakal mak mertua dan bakal adik iparnya sahaja yg pergi nanti.. mak ayah aku tak dapat pergi, ayahku tak berapa sihat lately.. so mak aku tak leh nak tinggalkan ayah aku sorang2. sedihnya... apapun aku tahu.. mak ayah aku tentu bangga dengan adik aku ni.. harap2 dah jadi cikgi nanti.. jgn lupa mak ayah pulak iye za.. hehehehe...

nak tgk orgnya tak?

<


<


<


<


<


<


<


<


<


<


tadaaaa.... inilah orangnya...


ni masa pertunangan dia bulan 3 hari tu..

itu je la nak share utk kali ni... ada masa aku update lagi... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS