Wednesday 3 October 2012

Aku Kembali...

Salam Semua...

Firstly aku nak tanya... masih ada ke yg sudi baca blog ni lagi? hehehe... 

Takpela.. ada ke.. tak de ke.. aku tak kisah... tp aku janji mulai hari ni.. aku akan cuba update selalu.. lagipun inilah satu2nya blog yang aku ada... sayang la plak kan kalau terbiar camtu je... betul tak?

Iyela.. macam aku cakap dari awal2 aku bukak blog ni.. blog ini sebenarnya aku dah umpamakan seperti diari aku... dan aku harap... bila anak2 aku besar nanti.. diorg akan baca apa yang aku tulis kat dalam ni.. so nak tak nak aku takleh nak malas lama2 sgt.. harus kena selalu berupdate.. betul tak? harap2 semangat untuk berblog tu akan terus ada la iye... hehehe...

So itu je la dulu untuk entry permulaan bulan Oktober ni... insyaallah lepas ni akan ada lagi entry lain yang akan menyusul... aku janji...

Last sekali aku tepek je la gambar terbaru aku iye... hehehe... 


Sekian.. bye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS