Thursday 8 November 2012

Kecelaruan...

Salam Semua...

Jiwa kacau.... sbb dah masuk tiga hari aku bad mood ngan hubby... aku tahu dia tak bermaksud menyakiti hati aku... tp entahlah aku ni mmg jenis cepat terasa... sensitive terlebih2.... lg2 kalau kena marah dgn org yg tersayang... sentap tau.... tp jauh dari sudut hati aku ni.. aku tetap syg kat dia.... luaran je aku buat endah tak endah.... tp jauh di sudut hati aku ni.... aku tetap sayang kat dia.... hormat kat dia... huhuhu...

ok tu je nak ckp...

NOTA KAKI: Abg..... jgnlah serius sgt.... dengan sapa lagi yg nak sy kongsikan kalau bukan dengan abg.. suami sy... huhuhu :(

3 comments:

  1. byk2 bersabar ye...
    adat berumah tangga...
    insyallah..pasti ade pyelesaiannya.. jgn bawa msalah ni terlalu lama.. x elok gak u phbungan.. cpt2 sttle ye...

    ReplyDelete
  2. tima kasih Lya atas nasihat... isyaallah takkan merajuk lama2 lagi....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS