Friday 10 August 2012

Dapat Kad Raya

Salam Semua...

Waaa... hari ni dalam hati aku ni ada taman tau... pastu plak dalam taman tu ada bunga... ecececeeeh.... nak tahu kenapa? sbb.....

<

<

<

<

taraaaaa....

bungkusan yang aku tunggu dah sampai pagi tadi.. hehehe...

dan ini plak bila aku dah buka balutan bungkusan tersebut....

dan taraaaaa...

inilah benda yang buatkan aku gembira hari ni... kad raya dari sorang blogger yang blognya selalu aku follow....

Tima Kasih Cha... comel kad tu... akak suka tau.. hehehe....

Aku suka kad raya tu sbb kad tu dia yang buat sendiri... so aku hargai sgt2 usaha dia tu... cantik dan kreatif... kalau aku la... aku beli je yang dah siap kat kedai.. hehehe...

Selain dari kad.. inilah keseluruhan barang yang aku dapat dari cha sempena Hijaucantik 3rd Giveaway yang dia anjurkan baru2 ni... dan aku adalah salah seorang yg bertuah memenangi hasil kreativitinya itu.... dan mmg aku tak sangka sama sekali nama aku tersenarai antara 16 pemenang yang di cari oleh Cha...

Lagi sekali... tima kasih byk2...

3 comments:

  1. simple je ni, hehe...sampai kakak pejabat pos tu ingat, kita pos alas meja. taktau nk ltk item nama apa. alhamdulillah sampai sudah. t/kasih sbb sudi kawan ngn kita ye.

    ReplyDelete
  2. simple2 pun cantik gak... samala.. thanks sudi kawan ngan akak jugak... hihi..

    ReplyDelete
  3. Salam Yatie...blogwalking kat sini sambil baca blog awak. Blog saya pun tgh buat GA. Last day esok. Hadiah keseluruhan bernilai RM50. Jemput sertai. Mana tau rezeki nak raya ;-))
    Saya follow blog awak yer. Jemput follow saya semula yer :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@YatieMS